Veelgestelde vragen

Snel een antwoord vinden op uw vraag? Hier vindt u een selectie van veelgestelde vragen over onze website, artikelen, betalingen en bezorging.

Bovenaan elke pagina vindt u een zoekbalk waarmee u aan de hand van een in te vullen term of artikelnaam in ons assortiment kunt zoeken,
Een andere manier om te zoeken op de site is door de verschillende categorieën te bekijken. Klik hiervoor op de verschillende categorieën in het menu aan de bovenzijde van de website.

Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

Wij bieden op het moment zes verschillende methodes aan: ‘iDEAL’, ‘Creditcard’, ‘PayPal’, Bancontact, Apple Pay en achteraf betalen doormiddel van AfterPay of Billink.

Alle bestellingen worden verzonden met DHL, en krijgen een track en trace code mee, waarmee u uw pakketje kunt traceren.
Om met track en trace te kunnen verzenden, dienen alle zendingen per pakketpost verzonden te worden.

U bepaalt waar uw bestelling door DHL Pakketservice wordt bezorgd. Bij het afronden van uw online bestelling wordt u gevraagd om aan te geven welk bezorgadres gehanteerd dient te worden.

Als u bij ons voor 16.00 uur besteld, wordt uw pakket dezelfde werkdag nog verzonden. De kans is dus groot dat u uw pakket de volgende dag al in huis heeft. Houdt er rekening mee dat er niet in alle regio’s wordt geleverd op zaterdag. Indien dit niet het geval is, dan is maandag de eerst volgende werkdag. Indien je op vrijdag na 16:00 uur besteld, dan wordt je pakketje op dinsdag geleverd. Dit betreft hetzelfde met feestdagen. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de huidige status van uw bestelling.

DHL Pakketservice zal de door u bestelde goederen tenminste 2 maal aanbieden op het door u aangegeven bezorgadres. Mocht DHL Pakketservice u beide keren niet thuis aantreffen, dan kunt u de bestelling ophalen bij een DHL Postkantoor bij u in de buurt dat aangegeven staat op het bericht van de bezorger in uw brievenbus.

Als wij je pakketje inpakken, dan ontvang je binnen enkele uren een track en trace code van DHL. Echter kun je dan nog niet gelijk zien waar je pakketje zich bevindt. Je kunt je pakketje traceren zodra DHL je pakketje heeft gescand in het sorteercentrum. Dit gebeurd ‘s avond en je kunt je pakketje volgen vanaf ongeveer 21:00 uur ‘s avonds.

Houdt er rekening mee dat dit in het weekend anders is. Als je op vrijdag na 16:00 uur besteld, dan wordt je pakketje maandag pas opgehaald door DHL. Dit betekend dat de track en trace code maandagavond pas gaat werken.

Het is mogelijk om een bestelling af te halen, dit kan alleen op afspraak.

We adviseren je om contact op te nemen via WhatsApp of per mail.

In uw account vindt u onder het kopje “Mijn bestelling(en)” de informatie over uw bestellingen.

Binnen 14 dagen is het mogelijk je product te retourneren. Via onze website onder het kopje retourneren kun je gemakkelijk en voordelig een retourlabel aanmaken. Alle artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd geretourneerd te worden.Voldoet het retour pakket niet aan onze retourvoorwaarden, vragen wij € 5,95 voor de zending van het product terug naar jou. Mocht je dit niet willen zijn wij verplicht het artikel hier te houden en kunnen wij ook het geld niet terug storten.

De verzendkosten in Nederland zijn €5,95 voor bestellingen onder de €75. Voor België zijn de verzendkosten €7,95. Bestellingen worden vanaf €75 voor zowel Nederland als België gratis verzonden. Mochten één of meerdere artikelen worden geretourneerd waardoor het totaalbedrag van je bestelling onder de €75 uit komt, dan worden er alsnog €5,95 verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het retourneerde artikel. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Zodra wij je retour ontvangen, dan gaan wij voor jou aan de slag. Uiterlijk binnen 14 dagen zal jou betaalde bedrag worden teruggestort op je rekening.

Indien bovenstaand termijn is verlopen, stuur ons dan even een berichtje.

Je kunt zelf zien of wij je pakketje retour hebben ontvangen via de track en trace code die je ontvangt bij het versturen van het pakketje. We sturen zelf geen bevestiging bij het ontvangen van je retour. Wij verwerken je retour zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen storten wij het bedrag terug op je rekening.

Let op: als je zonder track en trace code verzendt, dan kun je dit niet checken. Bij verlies van het pakketje kunnen wij niks voor je betekenen zonder track en trace code.

Als je bestelling goed afgerond is, dan ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld, dan kan het zijn dat deze mail bij de spam inbox binnenkomt. Dit gebeurt regelmatig, omdat wij wellicht nog een onbekende afzender zijn.

De mail met track en trace code ontvang je apart van PostNL. Ook deze mail komt vaak binnen bij de spam inbox.

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres.

Staat uw vraag hier niet tussen en/of kunt u de informatie die u zoekt niet vinden? Vaak is persoonlijk contact net even wat makkelijker. Maak gebruik van het contactformulier, laat een bericht achter via facebook, mail of bel ons. Wij helpen u graag en staan voor u klaar!

Navigation
Close

Winkelwagen

Close

Wensenlijstje

Great to see you here!

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacybeleid.

Already got an account?

Close

Close

Categorie