Retourbeleid

Retourbeleid

Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen u graag! Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van je pakket. Voor artikelen die tijdens onze uitverkoop zijn gekocht, CHERY STYLE. biedt geen mogelijkheid tot restitutie. Deze artikelen zijn uitsluitend inwisselbaar voor een ander artikel uit de collectie of inwisselbaar voor shoptegoed.

Omruilen of retourneren doe je hier.

 - Is retourneren gratis?

Retourzendingen zijn op eigen kosten en zijn afhankelijk van de vervoeder en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt.


- Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt de artikelen retourneren binnen 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product door of namens de consument.

Items dienen in ongedragen en originele staat aan ons worden geretourneerd om in behandeling genomen te kunnen worden. Voor verzending dient het retour te zenden item in originele schoenendoos met zak of tas ter bescherming te worden verzonden. Op deze manier is het item geschikt voor wederverkoop.
Meld je retour altijd aan via onze website. Binnen 24 uur (op werkdagen) krijg je een terugkoppeling met verzendinstructies)

Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland worden niet gerestitueerd.

- Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?

Bij het aanmelden van je retour via onze website kun je aangeven dat je wilt ruilen. Verzend de items na aanmelding direct zodat wij zo snel mogelijk met je ruiling aan de slag kunnen. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling na ontvangst binnen een paar dagen in orde is gemaakt.

- Wat kan ik doen als het item waarvoor ik wil ruilen niet meer op voorraad is?

Vraag het klantenservice team naar de mogelijkheden. Wij zullen een update geven wanneer we verwachten het product aan te vullen. Als de retour al via de website is aangemeld en het item blijkt niet op voorraad, nemen wij contact met je op en kijken wij samen naar de mogelijkheden.

- Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour aan te melden?

Het bestelnummer is terug te vinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling. Dit is een code van zes cijfers en deze begint met een #. Als je deze e-mail niet correct hebt ontvangen, stuur onze klantenservice dan gerust een berichtje zodat zij je verder kunnen helpen.

- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen wij dit graag zo snel mogelijk voor je op. Stuur uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst een e-mail naar [email protected] met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk met jou naar een oplossing zoeken.

- Hoe lang duurt een terugbetaling?

Wij doen ons best om de retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn wordt dit zo spoedig mogelijk voor je verwerkt, uiterlijk binnen 14 dagen. Met de track en trace die je ontvangt bij het retour zenden van je item, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Op het moment dat wij je retour verwerken ontvang je een e-mail. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voor de terugbetaling op de bank terug is te zien.

-Wat zijn de verzendkosten om het pakket naar mij toe te zenden?

De verzendkosten binnen Nederland zijn €5.95 voor bestellingen onder
de €75 euro. In België en Duitsland betreffen de verzendkosten €7.95
voor orders onder de €75 euro. Mocht het orderbedrag door het
retourneren van eén of meerdere items ervoor zorgen dat het
orderbedrag onder de €75 euro uit komen dan worden er alsnog
verzendkosten in rekening gebracht. Dit bedrag zal in mindering worden
gebracht op het terug te betalen bedrag van het geretourneerde item(s).

Bekijk onze gehele algemene voorwaarden hier.